Als de balkon bank niet aan jouw verwachtingen voldoet dan kun je het natuurlijk terugsturen. Houd er echter wel rekening mee dat je zelf de verzendkosten moet betalen en dat er een retourtermijn van 28 dagen geldt.

Voorwaarden en tips:

  • Je mag het balkonbankje wél in elkaar om te testen hoe het zit en het eruit ziet.Je mag de balkon bank niet in gebruik nemen om kansen op beschadigingen en gebruikssporen te vermijden. Dit hebben we besloten omdat het balkonbankje weer in de verkoop wordt gezet na retour ontvangst.
  • Laat de verpakking intact gedurende de overwegingsperiode van 14 dagen. Op deze manier wordt de beste bescherming gewaarborgd.
  • Plaats de balkonbank onderdelen terug in doos zoals ze op de originele manier waren geplaatst. Op deze manier wordt de beste bescherming gewaarborgd.
  • Zorg ervoor dat je inbusbouten en inbussleutel dusdanig verpakt dat ze geen schade kunnen maken aan de balkon onderdelen. Bijvoorbeeld door ze in een plastic zak te doen en vast te plakken aan de binnenkant van de doos.

Je hebt na ontvangst 14 dagen de tijd om een retourverzoek in te dienen. Hiervoor kun je een mail sturen naar info@hetbalkonbankje.nl. Vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retour. Vervolgens plannen wij een pick-up afspraak in met onze vervoerpartner.

Het verzekerd retourneren van een balkon bank kost €20. Mocht je het bankje zelf willen terugbrengen, dan kan dat ook. Als je in Amsterdam woont dan halen wij zelf het balkonbankje op. Neem hiervoor echter ook contact op om een retour afhaalverzoek te melden. 

Zodra het balkon bankje retour is gekomen zullen we de balkon controleren op eventuele beschadigingen en gebruikssporen. Als deze niet zijn geconstateerd zul je binnen 14 dagen minus retourkosten worden terugbetaald.